Gratis webinar

Gratis webinar

Gratis webinar

Gratis webinar

Gratis webinar

Ledelse af virtuelle møder

Ledelse af virtuelle møder

Ledelse af virtuelle møder

Ledelse af virtuelle møder

Ledelse af virtuelle møder

Tips til at lede virtuelle møder, der involverer og bygger bro mellem opgaver og mennesker på distancen.

Kopi-af-Webinar-linkedin-opslag-22

På dette webinar vil vi gennemgå og dele tre hovedpointer samt forslag og metoder til, hvordan du:

➤  Gentænker dine mødestrukturer: Ledelse af de mange, hyppige, forskellige virtuelle møder
➤  Med konkrete og enkle værktøjer kan skabe involvering og aktivere deltagere i det virtuelle møde
➤  Med din ledelsesadfærd særligt bør agere i de virtuelle møder


”Tanja du er muted!”…”Joseph du har ikke kamera på!?”. I 2020 lærte vi alle endnu mere om at samarbejde på distancen i virtuelle møder. Vi har efterhånden fået godt styr på kamera, lys og lyd og den funktionelle brug af teknologien. Og vi har lært om fordele og ulemper ved de virtuelle mødeformer.

Men tilbage står, at mange stadig oplever udfordringer i form af at skabe energifyldte, produktive og involverende virtuelle møder. Vi er blevet skærmtrætte siger mange. Nyere forskning viser dog, at det ikke er de virtuelle teknologier i sig selv, der er problemet, men snarere selve adskillelsen og isolationen fra kolleger og samarbejdspartnere, der udfordrer os.

Derfor skal vi finde nye greb og veje til at vedligeholde sociale og professionelle relationer, være i kontakt og involvere i det virtuelle univers, som kompenserer for de negative effekter af afstanden imellem os. Ikke mindst fordi, vi kommer til at omfavne det som en ny virkelighed, også efter en pandemi, med mere distance- og hjemmearbejde end mange før har været vant til.

Det kræver, at vi gentænker strukturer og mødeformer til det virtuelle univers og ledelse på distancen, finder teknikker som kan involvere i de virtuelle møder samt skruer op for, og er bevidste om, at der er særligt brug for nogle specifikke ledelseskompetencer og -adfærd for at lykkes.

Tidspunkt: 25. februar 2021 kl. 10:00-10:45.

Tilmelding: Udfyld tilmeldingsblanketten nedenfor, så sender vi et link til webinaret. Hvis du ikke kan deltage på tidspunktet, får du tilsendt en optagelse efter webinaret. 

På dette webinar vil vi gennemgå og dele tre hovedpointer samt forslag og metoder til, hvordan du:

➤  Gentænker dine mødestrukturer: Ledelse af de mange, hyppige, forskellige virtuelle møder
➤  Med konkrete og enkle værktøjer kan skabe involvering og aktivere deltagere i det virtuelle møde
➤  Med din ledelsesadfærd særligt bør agere i de virtuelle møder


”Tanja du er muted!”…”Joseph du har ikke kamera på!?”. I 2020 lærte vi alle endnu mere om at samarbejde på distancen i virtuelle møder. Vi har efterhånden fået godt styr på kamera, lys og lyd og den funktionelle brug af teknologien. Og vi har lært om fordele og ulemper ved de virtuelle mødeformer.

Men tilbage står, at mange stadig oplever udfordringer i form af at skabe energifyldte, produktive og involverende virtuelle møder. Vi er blevet skærmtrætte siger mange. Nyere forskning viser dog, at det ikke er de virtuelle teknologier i sig selv, der er problemet, men snarere selve adskillelsen og isolationen fra kolleger og samarbejdspartnere, der udfordrer os.

Derfor skal vi finde nye greb og veje til at vedligeholde sociale og professionelle relationer, være i kontakt og involvere i det virtuelle univers, som kompenserer for de negative effekter af afstanden imellem os. Ikke mindst fordi, vi kommer til at omfavne det som en ny virkelighed, også efter en pandemi, med mere distance- og hjemmearbejde end mange før har været vant til.

Det kræver, at vi gentænker strukturer og mødeformer til det virtuelle univers og ledelse på distancen, finder teknikker som kan involvere i de virtuelle møder samt skruer op for, og er bevidste om, at der er særligt brug for nogle specifikke ledelseskompetencer og -adfærd for at lykkes.

Tidspunkt: 25. februar 2021 kl. 10:00-10:45.

Tilmelding: Udfyld tilmeldingsblanketten nedenfor, så sender vi et link til webinaret. Hvis du ikke kan deltage på tidspunktet, får du tilsendt en optagelse efter webinaret. 

På dette webinar vil vi gennemgå og dele tre hovedpointer samt forslag og metoder til, hvordan du:

➤  Gentænker dine mødestrukturer: Ledelse af de mange, hyppige, forskellige virtuelle møder
➤  Med konkrete og enkle værktøjer kan skabe involvering og aktivere deltagere i det virtuelle møde
➤  Med din ledelsesadfærd særligt bør agere i de virtuelle møder


”Tanja du er muted!”…”Joseph du har ikke kamera på!?”. I 2020 lærte vi alle endnu mere om at samarbejde på distancen i virtuelle møder. Vi har efterhånden fået godt styr på kamera, lys og lyd og den funktionelle brug af teknologien. Og vi har lært om fordele og ulemper ved de virtuelle mødeformer.

Men tilbage står, at mange stadig oplever udfordringer i form af at skabe energifyldte, produktive og involverende virtuelle møder. Vi er blevet skærmtrætte siger mange. Nyere forskning viser dog, at det ikke er de virtuelle teknologier i sig selv, der er problemet, men snarere selve adskillelsen og isolationen fra kolleger og samarbejdspartnere, der udfordrer os.

Derfor skal vi finde nye greb og veje til at vedligeholde sociale og professionelle relationer, være i kontakt og involvere i det virtuelle univers, som kompenserer for de negative effekter af afstanden imellem os. Ikke mindst fordi, vi kommer til at omfavne det som en ny virkelighed, også efter en pandemi, med mere distance- og hjemmearbejde end mange før har været vant til.

Det kræver, at vi gentænker strukturer og mødeformer til det virtuelle univers og ledelse på distancen, finder teknikker som kan involvere i de virtuelle møder samt skruer op for, og er bevidste om, at der er særligt brug for nogle specifikke ledelseskompetencer og -adfærd for at lykkes.

Tidspunkt: 25. februar 2021 kl. 10:00-10:45.

Tilmelding: Udfyld tilmeldingsblanketten nedenfor, så sender vi et link til webinaret. Hvis du ikke kan deltage på tidspunktet, får du tilsendt en optagelse efter webinaret. 


På dette webinar vil vi gennemgå og dele tre hovedpointer samt forslag og metoder til, hvordan du:

➤  Gentænker dine mødestrukturer: Ledelse af de mange, hyppige, forskellige virtuelle møder
➤  Med konkrete og enkle værktøjer kan skabe involvering og aktivere deltagere i det virtuelle møde
➤  Med din ledelsesadfærd særligt bør agere i de virtuelle møder


”Tanja du er muted!”…”Joseph du har ikke kamera på!?”. I 2020 lærte vi alle endnu mere om at samarbejde på distancen i virtuelle møder. Vi har efterhånden fået godt styr på kamera, lys og lyd og den funktionelle brug af teknologien. Og vi har lært om fordele og ulemper ved de virtuelle mødeformer.

Men tilbage står, at mange stadig oplever udfordringer i form af at skabe energifyldte, produktive og involverende virtuelle møder. Vi er blevet skærmtrætte siger mange. Nyere forskning viser dog, at det ikke er de virtuelle teknologier i sig selv, der er problemet, men snarere selve adskillelsen og isolationen fra kolleger og samarbejdspartnere, der udfordrer os.

Derfor skal vi finde nye greb og veje til at vedligeholde sociale og professionelle relationer, være i kontakt og involvere i det virtuelle univers, som kompenserer for de negative effekter af afstanden imellem os. Ikke mindst fordi, vi kommer til at omfavne det som en ny virkelighed, også efter en pandemi, med mere distance- og hjemmearbejde end mange før har været vant til.

Det kræver, at vi gentænker strukturer og mødeformer til det virtuelle univers og ledelse på distancen, finder teknikker som kan involvere i de virtuelle møder samt skruer op for, og er bevidste om, at der er særligt brug for nogle specifikke ledelseskompetencer og -adfærd for at lykkes.

Tidspunkt: 25. februar 2021 kl. 10:00-10:45.

Tilmelding: Udfyld tilmeldingsblanketten nedenfor, så sender vi et link til webinaret. Hvis du ikke kan deltage på tidspunktet, får du tilsendt en optagelse efter webinaret. 

På dette webinar vil vi gennemgå og dele tre hovedpointer samt forslag og metoder til, hvordan du:

➤  Gentænker dine mødestrukturer: Ledelse af de mange, hyppige, forskellige virtuelle møder
➤  Med konkrete og enkle værktøjer kan skabe involvering og aktivere deltagere i det virtuelle møde
➤  Med din ledelsesadfærd særligt bør agere i de virtuelle møder


”Tanja du er muted!”…”Joseph du har ikke kamera på!?”. I 2020 lærte vi alle endnu mere om at samarbejde på distancen i virtuelle møder. Vi har efterhånden fået godt styr på kamera, lys og lyd og den funktionelle brug af teknologien. Og vi har lært om fordele og ulemper ved de virtuelle mødeformer.

Men tilbage står, at mange stadig oplever udfordringer i form af at skabe energifyldte, produktive og involverende virtuelle møder. Vi er blevet skærmtrætte siger mange. Nyere forskning viser dog, at det ikke er de virtuelle teknologier i sig selv, der er problemet, men snarere selve adskillelsen og isolationen fra kolleger og samarbejdspartnere, der udfordrer os.

Derfor skal vi finde nye greb og veje til at vedligeholde sociale og professionelle relationer, være i kontakt og involvere i det virtuelle univers, som kompenserer for de negative effekter af afstanden imellem os. Ikke mindst fordi, vi kommer til at omfavne det som en ny virkelighed, også efter en pandemi, med mere distance- og hjemmearbejde end mange før har været vant til.

Det kræver, at vi gentænker strukturer og mødeformer til det virtuelle univers og ledelse på distancen, finder teknikker som kan involvere i de virtuelle møder samt skruer op for, og er bevidste om, at der er særligt brug for nogle specifikke ledelseskompetencer og -adfærd for at lykkes.

Tidspunkt: 25. februar 2021 kl. 10:00-10:45.

Tilmelding: Udfyld tilmeldingsblanketten nedenfor, så sender vi et link til webinaret. Hvis du ikke kan deltage på tidspunktet, får du tilsendt en optagelse efter webinaret. 

Tilmeld dig webinaret

Ved at tilmelde dig webinaret, accepterer du at blive tilmeldt UKONs nyhedsbrev. Du kan til enhver tid framelde e-mails fra os ved at bruge linket nederst i en e-mail.

Tilmeld dig webinaret

Ved at tilmelde dig webinaret, accepterer du at blive tilmeldt UKONs nyhedsbrev. Du kan til enhver tid framelde e-mails fra os ved at bruge linket nederst i en e-mail.

* disse felter er påkrævet
Tilmeld mig webinaret:

Vi sender dig en mail for at bekræfte tilmeldingen. Tjek din spam-mappe, hvis du ikke modtager mailen. 

Facilitator

Facilicator

KristenEngelbrecht

Chefkonsulent og partner

Chefkonsulent og partner

Chefkonsulent og partner

Chefkonsulent og partner

Kristen Engelbrecht

Kristen Engelbrecht

Kristen Engelbrecht

+45 60 13 21 52
ke@ukon.dk

+45 60 13 21 52
ke@ukon.dk

+45 60 13 21 52
ke@ukon.dk

+45 60 13 21 52
ke@ukon.dk

+45 60 13 21 52
ke@ukon.dk

Se også

Se også

Cases

Cases

tradium-img

Tradium

Tradium

Tradium

Tradium

En stærk og sammenhængende ledelsesstreng

En stærk og sammenhængende ledelsesstreng

En stærk og sammenhængende ledelsesstreng

En stærk og sammenhængende ledelsesstreng

sdu-img

Syddansk Universitet, NAT

Syddansk Universitet, NAT

Syddansk Universitet, NAT

Syddansk Universitet, NAT

Syddansk Universitet, NAT

Nærværende ledelse

Nærværende ledelse

Nærværende ledelse

Nærværende ledelse

odensekommune-img

Odense Kommune

Odense Kommune

Odense Kommune

Odense Kommune

Styrket sammenhæng på tværs – Fælles men ikke ens

Styrket sammenhæng på tværs – Fælles men ikke ens

Styrket sammenhæng på tværs – Fælles men ikke ens

Styrket sammenhæng på tværs – Fælles men ikke ens