Kunde
Kunde
Kunde
Kunde
Kunde
Sydbank
Sydbank
Sydbank
Sydbank
Sydbank
Keywords
Keywords
Keywords
Keywords
Keywords
Ledelsesprogrammer, Kultur, Performance, Lederudvikling.
Ledelsesprogrammer, Kultur, Performance, Lederudvikling.
Ledelsesprogrammer, Kultur, Performance, Lederudvikling.
Ledelsesprogrammer, Kultur, Performance, Lederudvikling.
Ledelsesprogrammer, Kultur, Performance, Lederudvikling.
UKON samarbejder tæt med Sydbank om at understøtte bankens strategiske ambition og de forretningsmæssige mål igennem fokuserede, high impact ledelsesprogrammer. Målet er at skabe stærk og nærværende ledelse på alle ledelsesniveauer som motor for forandringer. ”Tæt-på-ledelse” er bærende element som katalysator for holdbar implementering: Tæt på forretningen. Tæt på lederen. Tæt på medarbejderen.
UKON har samarbejdet tæt med Sydbank om at understøtte bankens strategiske ambition og de forretningsmæssige mål igennem fokuserede, high impact ledelsesprogrammer. Målet har været at skabe stærk og nærværende ledelse på alle ledelsesniveauer som motor for forandringer. ”Tæt-på-ledelse” har været bærende element som katalysator for holdbar implementering: Tæt på forretningen. Tæt på lederen. Tæt på medarbejderen.
UKON har samarbejdet tæt med Sydbank om at understøtte bankens strategiske ambition og de forretningsmæssige mål igennem fokuserede, high impact ledelsesprogrammer. Målet har været at skabe stærk og nærværende ledelse på alle ledelsesniveauer som motor for forandringer. ”Tæt-på-ledelse” har været bærende element som katalysator for holdbar implementering: Tæt på forretningen. Tæt på lederen. Tæt på medarbejderen.
UKON har samarbejdet tæt med Sydbank om at understøtte bankens strategiske ambition og de forretningsmæssige mål igennem fokuserede, high impact ledelsesprogrammer. Målet har været at skabe stærk og nærværende ledelse på alle ledelsesniveauer som motor for forandringer. ”Tæt-på-ledelse” har været bærende element som katalysator for holdbar implementering: Tæt på forretningen. Tæt på lederen. Tæt på medarbejderen.
UKON har samarbejdet tæt med Sydbank om at understøtte bankens strategiske ambition og de forretningsmæssige mål igennem fokuserede, high impact ledelsesprogrammer. Målet har været at skabe stærk og nærværende ledelse på alle ledelsesniveauer som motor for forandringer. ”Tæt-på-ledelse” har været bærende element som katalysator for holdbar implementering: Tæt på forretningen. Tæt på lederen. Tæt på medarbejderen.
• Strategi og mål i centrum: Lederudviklingen udvikles og gennemføres i overensstemmelse med den strategiske ambition, ledelsesrytmer og tæt på forretningsbehovene.
• Tæt på den enkeltes praksis: Den forretningsmæssige opgave er i forgrunden, og i udviklingen af ledelsespotentialet arbejdes der tæt på den enkeltes ledelsespraksis.
• Aktionslæring: Konkret ”hands on” arbejde sikrer, at der arbejdes med reelle ledelsesopgaver i forhold til strategi og mål samtidig med, at egen læring og lederudvikling accelereres.
Programmerne har bidraget til dokumenteret fremgang i forretningsmæssig performance samt en accelerering af implementeringshastigheden og succesraten lokalt (i filialer og stabe) i forhold til aktuelle strategier, mål og forandringer. Deltagerne rapporterer derudover personligt om store personlige udviklingsryk.
• Strategi og mål i centrum: Lederudviklingen udvikles og gennemføres i overensstemmelse med den strategiske ambition, ledelsesrytmer og tæt på forretningsbehovene.
• Tæt på den enkeltes praksis: Den forretningsmæssige opgave er i forgrunden, og i udviklingen af ledelsespotentialet arbejdes der tæt på den enkeltes ledelsespraksis.
• Aktionslæring: Konkret ”hands on” arbejde sikrer at der arbejdes med reelle ledelsesopgaver i forhold til strategi og mål samtidig med, at egen læring og lederudvikling accelereres.
Programmerne har bidraget til dokumenteret fremgang i forretningsmæssig performance samt en accelerering af implementeringshastigheden og succesraten lokalt (i filialer og stabe) i forhold til aktuelle strategier, mål og forandringer. Deltagerne rapporterer derudover personligt om store personlige udviklingsryk.
• Strategi og mål i centrum: Lederudviklingen udvikles og gennemføres i overensstemmelse med den strategiske ambition, ledelsesrytmer og tæt på forretningsbehovene.
• Tæt på den enkeltes praksis: Den forretningsmæssige opgave er i forgrunden, og i udviklingen af ledelsespotentialet arbejdes der tæt på den enkeltes ledelsespraksis.
• Aktionslæring: Konkret ”hands on” arbejde sikrer at der arbejdes med reelle ledelsesopgaver i forhold til strategi og mål samtidig med, at egen læring og lederudvikling accelereres.
Programmerne har bidraget til dokumenteret fremgang i forretningsmæssig performance samt en accelerering af implementeringshastigheden og succesraten lokalt (i filialer og stabe) i forhold til aktuelle strategier, mål og forandringer. Deltagerne rapporterer derudover personligt om store personlige udviklingsryk.
• Strategi og mål i centrum: Lederudviklingen udvikles og gennemføres i overensstemmelse med den strategiske ambition, ledelsesrytmer og tæt på forretningsbehovene.
• Tæt på den enkeltes praksis: Den forretningsmæssige opgave er i forgrunden, og i udviklingen af ledelsespotentialet arbejdes der tæt på den enkeltes ledelsespraksis.
• Aktionslæring: Konkret ”hands on” arbejde sikrer at der arbejdes med reelle ledelsesopgaver i forhold til strategi og mål samtidig med, at egen læring og lederudvikling accelereres.
Programmerne har bidraget til dokumenteret fremgang i forretningsmæssig performance samt en accelerering af implementeringshastigheden og succesraten lokalt (i filialer og stabe) i forhold til aktuelle strategier, mål og forandringer. Deltagerne rapporterer derudover personligt om store personlige udviklingsryk.
• Strategi og mål i centrum: Lederudviklingen udvikles og gennemføres i overensstemmelse med den strategiske ambition, ledelsesrytmer og tæt på forretningsbehovene.
• Tæt på den enkeltes praksis: Den forretningsmæssige opgave er i forgrunden, og i udviklingen af ledelsespotentialet arbejdes der tæt på den enkeltes ledelsespraksis.
• Aktionslæring: Konkret ”hands on” arbejde sikrer at der arbejdes med reelle ledelsesopgaver i forhold til strategi og mål samtidig med, at egen læring og lederudvikling accelereres.
Programmerne har bidraget til dokumenteret fremgang i forretningsmæssig performance samt en accelerering af implementeringshastigheden og succesraten lokalt (i filialer og stabe) i forhold til aktuelle strategier, mål og forandringer. Deltagerne rapporterer derudover personligt om store personlige udviklingsryk.
UKON er et af Danmarks førende konsulenthuse inden for organisationspsykologi og ledelse.
Vi hjælper ledere, når ambitiøse mål skal realiseres, eller når svære udfordringer begrænser organisationens fremdrift.
UKON er et af Danmarks førende konsulenthuse inden for organisationspsykologi og ledelse.
Vi hjælper ledere, når ambitiøse mål skal realiseres eller når svære udfordringer begrænser organisationens fremdrift.
UKON er et af Danmarks førende konsulenthuse inden for organisationspsykologi og ledelse.
Vi hjælper ledere, når ambitiøse mål skal realiseres eller når svære udfordringer begrænser organisationens fremdrift.
UKON er et af Danmarks førende konsulenthuse inden for organisationspsykologi og ledelse. Vi hjælper ledere, når ambitiøse mål skal realiseres eller når svære udfordringer begrænser organisationens fremdrift.
info@ukon.dk
+45 86261366
Brendstrupgårdsvej 13
8200 Aarhus N
Sankt Knuds Vej 25
1903 Frederiksberg C
CVR nr. 45073130
Find os på Linkedin
info@ukon.dk
+45 86261366
Brendstrupgårdsvej 13
8200 Aarhus N
Sankt Knuds Vej 25
1903 Frederiksberg C
CVR nr. 45073130
Find os på:
Linkedin
info@ukon.dk
+45 86261366
Brendstrupgårdsvej 13
8200 Aarhus N
Sankt Knuds Vej 25
1903 Frederiksberg C
CVR nr. 45073130
Find os på:
Linkedin
info@ukon.dk
+45 86261366
Brendstrupgårdsvej 13
8200 Aarhus N
Sankt Knuds Vej 25
1903 Frederiksberg C
CVR nr. 45073130
Find os på:
Linkedin
© 2024 UKON – Human results.
All rights reserved.