Kunde

Kunde

Kunde

Kunde

Kunde

Sydbank

Sydbank

Sydbank

Sydbank

Sydbank

Keywords

Keywords

Keywords

Keywords

Keywords

Ledelsesprogrammer, Kultur, Performance, Lederudvikling.

Ledelsesprogrammer, Kultur, Performance, Lederudvikling.

Ledelsesprogrammer, Kultur, Performance, Lederudvikling.

Ledelsesprogrammer, Kultur, Performance, Lederudvikling.

Ledelsesprogrammer, Kultur, Performance, Lederudvikling.

Styrket ledelsesmuskel og performance

Styrket ledelsesmuskel og performance

Styrket ledelsesmuskel og performance

Styrket ledelsesmuskel og performance

Styrket ledelsesmuskel og performance

UKON har samarbejdet tæt med Sydbank om at understøtte bankens strategiske ambition og de forretningsmæssige mål igennem fokuserede, high impact ledelsesprogrammer. Målet har været at skabe stærk og nærværende ledelse på alle ledelsesniveauer som motor for forandringer. ”Tæt-på-ledelse” har været bærende element som katalysator for holdbar implementering: Tæt på forretningen. Tæt på lederen. Tæt på medarbejderen.

UKON har samarbejdet tæt med Sydbank om at understøtte bankens strategiske ambition og de forretningsmæssige mål igennem fokuserede, high impact ledelsesprogrammer. Målet har været at skabe stærk og nærværende ledelse på alle ledelsesniveauer som motor for forandringer. ”Tæt-på-ledelse” har været bærende element som katalysator for holdbar implementering: Tæt på forretningen. Tæt på lederen. Tæt på medarbejderen.

UKON har samarbejdet tæt med Sydbank om at understøtte bankens strategiske ambition og de forretningsmæssige mål igennem fokuserede, high impact ledelsesprogrammer. Målet har været at skabe stærk og nærværende ledelse på alle ledelsesniveauer som motor for forandringer. ”Tæt-på-ledelse” har været bærende element som katalysator for holdbar implementering: Tæt på forretningen. Tæt på lederen. Tæt på medarbejderen.

UKON har samarbejdet tæt med Sydbank om at understøtte bankens strategiske ambition og de forretningsmæssige mål igennem fokuserede, high impact ledelsesprogrammer. Målet har været at skabe stærk og nærværende ledelse på alle ledelsesniveauer som motor for forandringer. ”Tæt-på-ledelse” har været bærende element som katalysator for holdbar implementering: Tæt på forretningen. Tæt på lederen. Tæt på medarbejderen.

UKON har samarbejdet tæt med Sydbank om at understøtte bankens strategiske ambition og de forretningsmæssige mål igennem fokuserede, high impact ledelsesprogrammer. Målet har været at skabe stærk og nærværende ledelse på alle ledelsesniveauer som motor for forandringer. ”Tæt-på-ledelse” har været bærende element som katalysator for holdbar implementering: Tæt på forretningen. Tæt på lederen. Tæt på medarbejderen.

Case: Sydbank

• Strategi og mål i centrum: Lederudviklingen udvikles og gennemføres i overensstemmelse med den strategiske ambition, ledelsesrytmer og tæt på forretningsbehovene.

•  Tæt på den enkeltes praksis: Den forretningsmæssige opgave er i forgrunden, og i udviklingen af ledelsespotentialet arbejdes der tæt på den enkeltes ledelsespraksis.

•  Aktionslæring: Konkret ”hands on” arbejde sikrer at der arbejdes med reelle ledelsesopgaver i forhold til strategi og mål samtidig med, at egen læring og lederudvikling accelereres.

Programmerne bidraget til dokumenteret fremgang i forretningsmæssig performance samt en accelerering af implementeringshastigheden og succesraten lokalt (i filialer og stabe) i forhold til aktuelle strategier, mål og forandringer. Deltagerne rapporterer derudover personligt om store personlige udviklingsryk.

• Strategi og mål i centrum: Lederudviklingen udvikles og gennemføres i overensstemmelse med den strategiske ambition, ledelsesrytmer og tæt på forretningsbehovene.

•  Tæt på den enkeltes praksis: Den forretningsmæssige opgave er i forgrunden, og i udviklingen af ledelsespotentialet arbejdes der tæt på den enkeltes ledelsespraksis.

•  Aktionslæring: Konkret ”hands on” arbejde sikrer at der arbejdes med reelle ledelsesopgaver i forhold til strategi og mål samtidig med, at egen læring og lederudvikling accelereres.

Programmerne bidraget til dokumenteret fremgang i forretningsmæssig performance samt en accelerering af implementeringshastigheden og succesraten lokalt (i filialer og stabe) i forhold til aktuelle strategier, mål og forandringer. Deltagerne rapporterer derudover personligt om store personlige udviklingsryk.

• Strategi og mål i centrum: Lederudviklingen udvikles og gennemføres i overensstemmelse med den strategiske ambition, ledelsesrytmer og tæt på forretningsbehovene.

•  Tæt på den enkeltes praksis: Den forretningsmæssige opgave er i forgrunden, og i udviklingen af ledelsespotentialet arbejdes der tæt på den enkeltes ledelsespraksis.

•  Aktionslæring: Konkret ”hands on” arbejde sikrer at der arbejdes med reelle ledelsesopgaver i forhold til strategi og mål samtidig med, at egen læring og lederudvikling accelereres.

Programmerne bidraget til dokumenteret fremgang i forretningsmæssig performance samt en accelerering af implementeringshastigheden og succesraten lokalt (i filialer og stabe) i forhold til aktuelle strategier, mål og forandringer. Deltagerne rapporterer derudover personligt om store personlige udviklingsryk.

• Strategi og mål i centrum: Lederudviklingen udvikles og gennemføres i overensstemmelse med den strategiske ambition, ledelsesrytmer og tæt på forretningsbehovene.

•  Tæt på den enkeltes praksis: Den forretningsmæssige opgave er i forgrunden, og i udviklingen af ledelsespotentialet arbejdes der tæt på den enkeltes ledelsespraksis.

•  Aktionslæring: Konkret ”hands on” arbejde sikrer at der arbejdes med reelle ledelsesopgaver i forhold til strategi og mål samtidig med, at egen læring og lederudvikling accelereres.

Programmerne bidraget til dokumenteret fremgang i forretningsmæssig performance samt en accelerering af implementeringshastigheden og succesraten lokalt (i filialer og stabe) i forhold til aktuelle strategier, mål og forandringer. Deltagerne rapporterer derudover personligt om store personlige udviklingsryk.

• Strategi og mål i centrum: Lederudviklingen udvikles og gennemføres i overensstemmelse med den strategiske ambition, ledelsesrytmer og tæt på forretningsbehovene.

•  Tæt på den enkeltes praksis: Den forretningsmæssige opgave er i forgrunden, og i udviklingen af ledelsespotentialet arbejdes der tæt på den enkeltes ledelsespraksis.

•  Aktionslæring: Konkret ”hands on” arbejde sikrer at der arbejdes med reelle ledelsesopgaver i forhold til strategi og mål samtidig med, at egen læring og lederudvikling accelereres.

Programmerne bidraget til dokumenteret fremgang i forretningsmæssig performance samt en accelerering af implementeringshastigheden og succesraten lokalt (i filialer og stabe) i forhold til aktuelle strategier, mål og forandringer. Deltagerne rapporterer derudover personligt om store personlige udviklingsryk.

logo-footer

UKON er Danmarks førende konsulenthus inden for organisationspsykologi og ledelse.

Vi hjælper ledere, når ambitiøse mål skal realiseres eller når svære udfordringer begrænser organisationens fremdrift.

UKON er Danmarks førende konsulenthus inden for organisationspsykologi og ledelse.

Vi hjælper ledere, når ambitiøse mål skal realiseres eller når svære udfordringer begrænser organisationens fremdrift.

UKON er Danmarks førende konsulenthus inden for organisationspsykologi og ledelse.

Vi hjælper ledere, når ambitiøse mål skal realiseres eller når svære udfordringer begrænser organisationens fremdrift.

UKON er Danmarks førende konsulenthus inden for organisationspsykologi og ledelse.  Vi hjælper ledere, når ambitiøse mål skal realiseres eller når svære udfordringer begrænser organisationens fremdrift.

UKON er Danmarks førende konsulenthus inden for organisationspsykologi og ledelse.

Vi hjælper ledere, når ambitiøse mål skal realiseres eller når svære udfordringer begrænser organisationens fremdrift.

info@ukon.dk
+45 86261366

Brendstrupgårdsvej 13

8200 Aarhus N

Sankt Knuds Vej 25
1903 Frederiksberg C

CVR nr. 1618 0343

Find os på:

Linkedin



info@ukon.dk
+45 86261366

Brendstrupgårdsvej 13

8200 Aarhus N

Sankt Knuds Vej 25
1903 Frederiksberg C

CVR nr. 1618 0343

Find os på:

Linkedin



info@ukon.dk
+45 86261366

Brendstrupgårdsvej 13

8200 Aarhus N

Sankt Knuds Vej 25
1903 Frederiksberg C

CVR nr. 1618 0343

Find os på:

Linkedin



info@ukon.dk
+45 86261366

Brendstrupgårdsvej 13

8200 Aarhus N

Sankt Knuds Vej 25
1903 Frederiksberg C

CVR nr. 1618 0343

Find os på:

Linkedin

info@ukon.dk
+45 86261366

Brendstrupgårdsvej 13

8200 Aarhus N

Sankt Knuds Vej 25
1903 Frederiksberg C

CVR nr. 1618 0343

Find os på:

Linkedin

© 2019 UKON A/S Human results.

© 2019 UKON A/S Human results.

All rights reserved.

All rights reserved.