Kundeudtalelse
Hun pleaser mig ikke, men sætter mig vildt meget på prøve
Udtalelse fra Nils Falk Bjerregaard
Lægefaglig direktør hos Regionshospitalet Horsens
Nils er direktør i en stor organisation. Hans cv vidner om ambition og stort ledelsesansvar. Formel lederuddannelse har han ikke. Derfor taler han med Jette for at spejle sin praksis og oversætte den til en ledelsesgrammatik. Både som en analyse af dos & dont´s og for at få adgang til stærkere handlingsverber. Det virker! Jakken sidder mere tilpasset, og han har en følelse af at kunne fylde skoene ud. Konkret handler det om evne til at strukturere og håndtere udfordringer ud fra ledelsesmæssig terminologi. Fremfor primært at handle og forstå via private synsninger.
Nils er direktør i en stor organisation. Hans cv vidner om ambition og stort ledelsesansvar. Formel lederuddannelse har han ikke. Derfor taler han med Jette for at spejle sin praksis og oversætte den til en ledelsesgrammatik. Både som en analyse af dos & dont´s og for at få adgang til stærkere handlingsverber. Det virker! Jakken sidder mere tilpasset og han har en følelse af at kunne fylde skoene ud. Konkret handler det om evne til at strukturere og håndtere udfordringer ud fra ledelsesmæssig terminologi. Fremfor primært at handle og forstå via private synsninger.
”Jette er direkte og vedholdende og helt oplagt ikke bange for at miste mig som kunde. Hun pleaser mig ikke, men sætter mig vildt meget på prøve. Både i hjemmeopgaver og i selve sparringen. Hun kan sin leder abc og er ikke bange for at tage fat på det personlige eller eksistentielle. Men gør det afstemt med mig.”
Nils Falk Bjerregaard
Lægefaglig direktør hos Regionshospitalet Horsens
For Nils skaber sparringen bevidsthed i tid og rum til at overskue situationer og mulige handlinger. Han udvikler tillid til at være mere til stede på møder og i samtaler. Mærker og reagerer på de dynamikker og risici, der udspiller sig. Og så oplever han en stigende accept af, at fejl ikke behøver være dramatiske, men genvej til kvalificering. Hvad enten det er i forhold til opgaver eller relationer.
For Nils skaber sparringen bevidsthed i tid og rum til at overskue situationer og mulige handlinger. Han udvikler tillid til at være mere til stede på møder og i samtaler. Mærker og reagerer på de dynamikker og risici, der udspiller sig. Og så oplever han en stigende accept af, at fejl ikke behøver være dramatiske, men genvej til kvalificering. Hvad enten det er i forhold til opgaver eller relationer.
UKON er et af Danmarks førende konsulenthuse inden for organisationspsykologi og ledelse.
Vi hjælper ledere, når ambitiøse mål skal realiseres, eller når svære udfordringer begrænser organisationens fremdrift.
UKON er et af Danmarks førende konsulenthuse inden for organisationspsykologi og ledelse.
Vi hjælper ledere, når ambitiøse mål skal realiseres eller når svære udfordringer begrænser organisationens fremdrift.
UKON er et af Danmarks førende konsulenthuse inden for organisationspsykologi og ledelse.
Vi hjælper ledere, når ambitiøse mål skal realiseres eller når svære udfordringer begrænser organisationens fremdrift.
UKON er et af Danmarks førende konsulenthuse inden for organisationspsykologi og ledelse. Vi hjælper ledere, når ambitiøse mål skal realiseres eller når svære udfordringer begrænser organisationens fremdrift.
info@ukon.dk
+45 86261366
Brendstrupgårdsvej 13
8200 Aarhus N
Sankt Knuds Vej 25
1903 Frederiksberg C
CVR nr. 45073130
Find os på Linkedin
info@ukon.dk
+45 86261366
Brendstrupgårdsvej 13
8200 Aarhus N
Sankt Knuds Vej 25
1903 Frederiksberg C
CVR nr. 45073130
Find os på:
Linkedin
info@ukon.dk
+45 86261366
Brendstrupgårdsvej 13
8200 Aarhus N
Sankt Knuds Vej 25
1903 Frederiksberg C
CVR nr. 45073130
Find os på:
Linkedin
info@ukon.dk
+45 86261366
Brendstrupgårdsvej 13
8200 Aarhus N
Sankt Knuds Vej 25
1903 Frederiksberg C
CVR nr. 45073130
Find os på:
Linkedin
© 2024 UKON – Human results.
All rights reserved.